FORD T Runabout Roadster black, 1918
Konkrétne toto auto má svoje „korene“ v Anglicku a rok výroby 1918. Je to najstaršie vozidlo v našom klube. Bolo kúpené od veteranistu, ktorý sa rozhodol rozpredať svoje modely, aby ich mohli obdivovať ďalší veteranisti. Vzbudzuje veľký záujem, pretože jeho vzhľad je jedinečný. Má drevené kolesá. Dosť komplikovane sa riadi, lebo ľavým pedálom spolu s ručnou brzdou sa prehadzujú rýchlosti. Stredný pedál je spiatočka. Pravý pedál brzda. Pod volantom na pravej strane je plyn a na ľavej strane sa nastavuje zapaľovanie podľa terénu, v ktorom aute jazdí.
Citroen B2 Torpedo 1924
Jeho kúpa bola sprevádzaná novodobou počítačovou technikou, pretože sme ho našli náhodou na internete. Pôvodne je auto z Belgicka, ale my sme ho kúpili v Poľsku. Bolo vyrobené v roku 1924 a je po renovácii.
Citroen B2 Torpedo 1924
Jeho kúpa bola sprevádzaná novodobou počítačovou technikou, pretože sme ho našli náhodou na internete. Pôvodne je auto z Belgicka, ale my sme ho kúpili v Poľsku. Bolo vyrobené v roku 1924 a je po renovácii.
Citroen B 11 Traction Avant, 1948
Zastávkou na jednej ceste sme zastavili na benzínovej pumpe, kde v jej blízkosti bol autobazár. Nedalo nám, ako správnym autičkárom, aby sme sa neprešli pomedzi autá. Zrazu sme pod stromom zbadali opustené a dosť zanedbané auto, ktoré už neslúžilo. Slovo dalo slovo a majiteľ nám auto predal a my sme si ho zrekonštruovali do dnešnej podoby. Ak si predstavíme, že už mohlo byť „po ňom“, pretože by bolo určite zhrdzavelo a my sme ho „zachránili“, tak práve na tento model sme zvlášť hrdí.
Volga GAZ-21, 1964
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras hendrerit mattis sem, in varius erat sagittis sed. Maecenas aliquam leo purus, non hendrerit justo egestas eu. Aliquam quis placerat nisl, nec blandit mi. Vestibulum scelerisque luctus libero, quis convallis nisl blandit nec. Mauris lacus magna, venenatis vitae mattis vel, venenatis a urna.
Volga GAZ-21, 1964
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras hendrerit mattis sem, in varius erat sagittis sed. Maecenas aliquam leo purus, non hendrerit justo egestas eu. Aliquam quis placerat nisl, nec blandit mi. Vestibulum scelerisque luctus libero, quis convallis nisl blandit nec. Mauris lacus magna, venenatis vitae mattis vel, venenatis a urna.
Škoda Tudor sanitka, 1948
Tento model je veľkým snom všetkých veteranistov…. my sme ho získali po dosť veľkej snahe. Majiteľ sa venoval historickým vozidlám a zvlášť zbieraniu „škodovkárskych modelov“. Jeho veľkou obľubou boli práve modely sanitiek, ktoré boli v pôvodnom stave. V rodine majiteľa bolo odovzdávanie „remesla“ dedičstvom a po otcovi, ktorý bol tiež sanitkár sme po opakovanom presviedčaní nakoniec sanitku získali.
Škoda 1000 MB, 1964
Značka Škoda bola odjakživa obľúbenou automobilovou značkou, ktorá svoje nové modely predvádza až do dnešných čias. Každému historickému „škodovkárskemu“ kúsku sa aj preto zvlášť tešíme, pretože máme možnosť si tieto autá renovovať a pozorovať, ako sa značka „škoda“ každým modelom už od svojich „prvých“ modelov zdokonaľovala.
Škoda 1000 MB, 1964
Značka Škoda bola odjakživa obľúbenou automobilovou značkou, ktorá svoje nové modely predvádza až do dnešných čias. Každému historickému „škodovkárskemu“ kúsku sa aj preto zvlášť tešíme, pretože máme možnosť si tieto autá renovovať a pozorovať, ako sa značka „škoda“ každým modelom už od svojich „prvých“ modelov zdokonaľovala.
ALFA ROMEO SPIDER 2000, 1973
Tento veterán je naša prvá „láska“. Je to auto, ktoré bolo na začiatku našej veteranistickej aktivity. Je to prvý veterán Zemplín Veterán Clubu a jeho kúpa bola vlastne náhoda Má vysokú technickú úroveň aj keď datuje svoj vznik do roku 1973. Auto má päť-stupňovú prevodovku, dva karburátory, kotúčové brzdy a vysoký výkon.
Aero 500 - pôvodný stav, 1932
Je to náš veteránsky unikát a práve na toto auto sme veľmi hrdí. Dozvedeli sme sa o ňom úplne náhodne a boli sme prekvapení, že aj po rokoch Sobrančania na toto auto nezabudli. Po dôslednom pátraní sme sa dozvedeli, že vozidlo sa v Sobranciach nenachádza a neskôr sme zistili, že bolo dokonca vystavené v Piešťanských kúpeľoch vo vstupnej hale. Pôvodný majiteľ odkázal vozidlo svojej neteri a práve ona ho dala na výstavu do Piešťan. Nakoľko je však srdcom Zemplínčanka, rozhodla sa, že auto zase príde do „srdca Zemplína“. Auto je po celkovej renovácii.
Aero 500 - pôvodný stav, 1932
Je to náš veteránsky unikát a práve na toto auto sme veľmi hrdí. Dozvedeli sme sa o ňom úplne náhodne a boli sme prekvapení, že aj po rokoch Sobrančania na toto auto nezabudli. Po dôslednom pátraní sme sa dozvedeli, že vozidlo sa v Sobranciach nenachádza a neskôr sme zistili, že bolo dokonca vystavené v Piešťanských kúpeľoch vo vstupnej hale. Pôvodný majiteľ odkázal vozidlo svojej neteri a práve ona ho dala na výstavu do Piešťan. Nakoľko je však srdcom Zemplínčanka, rozhodla sa, že auto zase príde do „srdca Zemplína“. Auto je po celkovej renovácii.